Az Opencart webáruház és az elhagyott kosarak

Opencart webáruház

Webáruház tulajdonosként bizonyára már Ön is tapasztalta az elhagyott kosár problémáját, amikor az ügyfél valamilyen oknál fogva félbehagyja a vásárlást és nem véglegesíti a rendelését. Az Opencart webáruház erre is kínál egy nagyszerű megoldást, mégpedig olyan modul képében, amivel beállíthatja, hogy bizonyos idő után figyelmeztető e-mail-t küldjön a felhasználónak.

Ezzel az üzenettel egyszer vagy többször is meg lehet próbálkozni és amennyiben hatástalan, akkor kedvezményt, ingyenes szállítást, illetve korlátozott időre vagy csak bizonyos termékekre érvényes akciót is lehet ajánlani.

Kicsit visszásnak tűnhet a dolog, hiszen ha elfogadják, akkor kevesebbért fogják megvenni a kiválasztott holmikat, mint amennyiért akkor rendelték volna meg, amikor félbemaradt a vásárlás. Azonban, ha azt nézi, hogy mennyi az elhagyott kosár, akkor ahhoz képest, bármiféle profit előrelépést jelent. Próbálja ki Ön is az Opencart webáruház ezen funkcióját és meglátja, sok olyan vásárló lesz, aki ennek köszönhetően visszatérő klienssé válik!