Webshop készítés és optimalizálás

Webshop készítés
Webshop készítés
Webshop készítés

Egy webshop készítése során az optimalizálása a vevő számára egy átláthatatlan terület. Nem megfogható, megvásárolható mégis az egyik alappillér egy weboldal működtetéséhez. De mi az, hogy optimalizálás vagy más néven kereső optimalizálás. Egy olyan kezelési mód, amely lehetővé teszi, hogy a lehető legjobb helyen legyen a keresőben, azaz a Googleban. Ehhez kiválasztunk egy vagy több szót, amire szeretnénk optimalizálni és a rendszer ezt automatikusan beállítja, így ha valaki rákeres, az adott szóra benne legyen az első 10 találatban. Ez egy elengedhetetlen kellék, amikor webshop készítésén gondolkodunk. Van három kategória, ami meghatározza a rangsorolás fő célját.

1. Technikai SEO – ami azt jelenti, hogy mennyire van jól felépítve az oldal.
2. Belső SEO – ami azt jelenti, hogy a weboldalon belül teljes rálátásuk van az adott kulcsszóra.
3. Külső SEO – ami azt jelenti, hogy a weboldalon kívüli tényezők mennyire tudnak hatást gyakorolni a honlap helyezésére.

Ahhoz hogy keresőbarát webshopot készíthessünk, figyelembe kell vegyük a következő tényezőket:- megfelelő kulcs szóválasztás
– stratégiailag jól felépített legyen
– keresőbarát tartalommal rendelkezzen
– az oldalt folyamatosan fejleszteni kell

Ebben a században, azon termékek vagy szolgáltatások, melyekre nem lehet egyszerűen és gyorsan rátalálni egy webes felületen, nem is igazán léteznek a potenciális vevő számára. Weboldal optimalizálással éppen ezt érjük el – egy kattintással a vevő rátalálhat webshopunkra.